מחברת המתכונים שלי

כאן תוכלו לשמור את המתכונים שאהבתם מתוך האתר, להוסיף את המתכונים המנצחים שלכם ולשתף גולשים אחרים.
בישולים ב-
הצטרפו למועדון החברים של אסם וקבלו את כל העדכונים לדואר שלכם

מחשבון המרה

  • מ"ל
  • כף
  • כוס
  • כפית
שונות

פנקייקס יוגורט בריאים שאפשר להכין עם הילדים

מצרכים

לשתף את הילדים בהכנה. לפי מה שמאפשר הגיל. מניסיון, מה שמכינים ביחד, תמיד יותר טעים.

כ- 15 פנקייקס בינוניים:

2 גביעי יוגורט ביו 3 – 5% שומן
3 ביצים
חצי כוס קמח מלא
חצי כוס קמח לבן
2 כפות סוכר חום דק
להגשה: סירופ מייפל אמיתי, דבש, פירות טריים חתוכים, רסק תפוחי עץ, קינמון וכו’

אופן ההכנה

1. מערבבים היטב את היוגורט והביצים. מוסיפים את הקמח לתערובת ומערבבים היטב. מוסיפים גם את הסוכר ומערבבים שוב.

2. משמנים מחבת גדולה בעזרת טיפת שמן ומריחה בעזרת נייר פרגמנט או תרסיס שמן. יוצקים מהבלילה למחבת כשהוא חם מאוד . כמות מומלצת לכל פנקייק היא כחצי כוס אספרסו. משאירים רווחים של כ – 2 ס"מ בין פנקייק אחד לשני. מחכים שיופיעו בועות בצד אחד והצד המופנה למחבת יזהיב. הופכים. ממתינים עד שגם הצד השני יזהיב.

3. מוציאים ומהמחבת ומגישים מיד, חם עם התוספות החביבות עליכם.



אהבתם את המתכון שתפו אותו בפייסבוק

דירוג הגולשים - פנקייקס יוגורט בריאים שאפשר להכין עם הילדים

כיצד אתה מדרג את המתכון - פנקייקס יוגורט בריאים שאפשר להכין עם הילדים?
דרג:

הצביעו: 14 גולשים     הדירוג:5
הוסף תגובה
שם
נושא/כותרת
תוכן

יותר בריא להחליף קמח לבן בשיבולת שועל מלאה טחונה ב

במקרה זה יש להוסיף גם 2\1 כפית של סודה לשתייה ו 2\1 כפית אבקת אפייה. ערך תזונתי מעולה לשיבולת שועל אלונה, 04/05/2010 06:55:10